Politica de confidențialitate a website-ului
Politica de confidențialitate vă informează despre informațiile pe care le colectăm de la dumneavoastră atunci când utilizați site-ul nostru. În colectarea acestor informații, noi acționăm în calitate de operator de date personale și, prin lege, suntem obligați să vă furnizăm informații despre noi, despre scopul și modul în care folosim datele dvs. și despre drepturile pe care le aveți asupra datelor dvs. personale.
Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.
Prin urmare, prin lectura politicii de confidențialitate, veți afla toate drepturile dumneavoastră și toate informațiile în legătură cu prelucrarea datelor personale.
- Procesarea datelor personale se va face într-o manieră legală, corectă și transparentă;
- Colectarea datelor personale se va face numai în scopuri specificate, explicite și legitime și datele nu vor fi procesate mai departe într-o manieră incompatibilă cu acele scopuri;
- Colectarea datelor personale va fi adecvată, relevantă și limitată la informațiile necesare scopului procesării;
- Datele personale vor fi reale și, acolo unde este necesar, actualizate;
- Se vor lua toate măsurile necesare pentru a se asigura că datele incorecte sunt șterse sau corectate fără întârziere;
- Datele personale vor fi păstrate într-o formă ce permite identificarea persoanei vizate și pentru o perioadă nu mai lungă decât cea în care datele personale sunt procesate;
- Toate datele personale vor fi păstrate confidențial și stocate într-o manieră ce asigură securitatea necesară;
- Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terțe decât în cazul în care este necesar în scopul oferirii de servicii;
- Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea și ștergerea acestora, împotrivirea sau restricționarea de la procesarea datelor atât cât și de la dreptul portabilității datelor.
Date personale înseamnă orice informație care poate fi legată de o persoană fizică identificată sau identificabilă (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informații directe sau indirecte (și anume utilizate în legătură cu alte date) ce se referă la persoana subiect, cum ar fi nume, data de naștere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.
1. Cine suntem noi?
Denumire: MHC INSPERON S.R.L.
Sediul social: Str. Lavandei, Nr.9, PARTER, Bloc P28, sc.3, ap. 33, Sector 6, Bucuresti
Număr registrul comerțului: J40/6137/2020
Cod unic identificare: RO42607998
E-mail: contact@consultify.ro
Telefon: +40727153317
Detaliile de contact ale responsabilului nostru cu protecția datelor (DPO) sunt:
Mihalache Gabriel, adresă de e-mail: contact@consultify.ro
2. Cum folosim informațiile dvs.?
2.1. Când folosiți site-ul nostru
Atunci când utilizați site-ul nostru pentru a căuta produsele și serviciile noastre și pentru a vizualiza informațiile pe care le punem la dispoziție, un număr de cookie-uri sunt utilizate de noi (cookies first party) și de terțe părți (cookies third party) pentru a permite funcționarea site-ului, pentru a colecta informații utile despre vizitatori și pentru a vă oferi o experiență cât mai bună în utilizarea site-ului nostru.
2.2 Ce sunt cookie-urile?
Cookie-urile sunt mici fișiere text care sunt plasate pe dispozitivul utilizatorului pentru a urmări modul de utilizare și a înregistra preferințele. Cookie-urile noastre nu conțin informații care pot indentifica persoane. Colectăm anumite informații automatizat prin utilizarea cookie-urilor și tehnologiilor de urmărire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referințe/ieșiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora și/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu și a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browserului, dar dacă utilizatorul decide să dezactiveze cookie-urile această acțiune va determina o limitare a anumitor caracteristici și funcții în website-ul și serviciile noastre.
Unele dintre cookie-urile pe care le folosim sunt strict necesare pentru ca site-ul nostru să funcționeze și nu vă cerem consimțământul de a le introduce în calculatorul dvs.
Cu toate acestea, pentru acele cookie-uri care sunt utile, dar nu strict necesare, vom cere mereu consimțământul dvs. înainte de a le plasa.
Pe lângă cookie-urile pe care le folosim, lucrând cu terțe părți pentru a vă oferi o experiență oportună, acestea plasează diverse cookie-urile în calculatorul dvs., însă doar cu consimțământul dvs. Acestea sunt arătate mai jos
Pentru mai multe informații despre utilizarea cookie-urilor, consultați politica noastră privind cookie-urile.
2.3. Când trimiteți o solicitare prin intermediul site-ului nostru
Cand comandati sau achizitionati un serviciu de pe site-ul nostru, va vom cere sa ne furnizati informatii cu caracter personal, care pot include numele si prenumele, data nasterii, sexul, adresa, detaliile documentului de identitate folosit (carte de identitate sau pasaport), numarul de telefon, adresa de email, informatii cu privire la cartea de credit si nationalitatea, detaliile pentru facturare, inclusiv CNP, o copie a cartii de identitate a persoanei care plateste cu numerar/card prin POS-ul de la sediul nostru, după caz.
Cand ne scrieti, folosind formularele de pe site-ul nostru, va cerem sa ne furnizati datele dvs. de contact: numele si prenumele, adresa de email, numarul de telefon.
Utilizăm aceste informații pentru a răspunde cererii dvs., inclusiv furnizarea de informații despre produsele și serviciile noastre. Putem să vă trimitem un e-mail de mai multe ori după ce ați făcut o solicitare, pentru a ne asigura că am răspuns la întrebarea dvs. și pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor noștri.
Cand vizitati website-ul nostru, colectam automat anumite informatii, care includ, dar nu se limiteaza la adresa dvs. IP, informatii cookie, mai exact data si ora la care ați accesat serviciile noastre, hardware-ul, software-ul sau browser-ul pe care le folositi si informatiile despre sistemul de operare al computerului dvs., cum ar fi setarile privind limba si locatia de unde accesați serviciile noastre.
Cand achizitionați un serviciu sau cereti o oferta de pe site-ul nostru, puteti face o comandă și pentru alte persoane, ale caror detalii ni le furnizati ca parte a procesului sau puteti achizitiona un serviciu in numele altcuiva. In aceste conditii, este responsabilitatea dvs. sa va asigurati ca persoana ale carei date cu caracter personal leați furnizat este informata despre acest lucru si a inteles si a acceptat modul in care folosim informatiile respective, conform descrierii din Politica de confidentialitate.
3. Ce facem cu datele personale?
3.1. Furnizarea serviciilor noastre
In primul rand, folosim datele dvs. cu caracter personal pentru a va furniza serviciile pe care le-ati comandat.
3.2. Comunicarea cu dvs.
Utilizam datele cu caracter personal pentru a va contacta in legatura cu serviciile pe care le-ati achizitionat de la noi. Este posibil sa va contactam prin email, posta, telefon sau prin mesaje text. Metoda depinde de informatiile de contact pe care ni le-ati impartasit anterior si de metoda prin care ne-ati contactat.
Motivele pentru care v-am putea contacta includ:
- gestionarea serviciilor pe care le-ati achizitionat;
- confirmarea, din partea dvs., a detaliilor comezii dvs.;
- oferirea, in mod gratuit, a sfaturilor si recomandarilor nostre cu privire la serviciilor achiziționate;
- raspunsul sau gestionarea oricaror cereri din partea dvs.;
- trimiterea, catre dvs., a unui chestionar sau invitatia de a ne oferi o recenzie a experientei avute cu noi, in urma achizitionarii serviciilor noastre;
- trimiterea, catre dvs., a altor informatii sau materiale administrative, legate de serviciile pe care le-ati achizitionat, cum ar fi alertele de securitate, cum sa ne contactati in cazul in care aveți nevoie de asistenta si informatiile care consideram ca v-ar putea fi utile;
Activitati de marketing
Utilizam datele cu caracter personal furnizate de dvs. pentru activitati de marketing, care pot include:
- utilizarea adresei dvs. de email, pentru a va trimite buletinul informativ (Newsletter) cu privire la produsele si serviciile noastre;
- pe baza informatiilor suplimentare pe care alegeti sa ni le furnizati putem include in Newsletter-urile noastre oferte personalizate, pentru a va permite sa alegeti dintre cele mai bune oferte care v-ar putea interesa;
- daca participati la alte activitati promotionale pe care le desfasuram, vor fi utilizate informatii relevante pentru administrarea acestor activitati;
- din cand in cand, este posibil sa va cerem sa participati la cercetari de marketing. Cand sunteti invitat sa participati la astfel de cercetari, veti primi toate 5 informatiile necesare pentru a intelege care sunt datele cu caracter personal colectate si cum datele dvs. cu caracter personal sunt utilizate in continuare.
- grupul nostru de societati gestioneaza un numar de 4 website-uri, cu servicii diferite, dar toate interconectate, sens in care este posibil sa primiti oferte de marketing aferente tuturor produselor si serviciilor noastre
- puteti sa va dezabonati de la comunicarile de marketing prin email, in orice moment, facand click pe link-ul Unsubscribe, inclus la finalul fiecarui email;
3.4. Scopuri juridice
În anumite situații putem fi nevoiți să dezvăluim date personale ca și răspuns la cererile autorităților de supraveghere pentru a îndeplini cerințe legale. De asemenea vom divulga informații personale daca este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citație sau alte procese legale, atunci când considerăm de bună-credință că divulgarea datelor este necesară pentru a ne proteja drepturile, siguranța clienților sau siguranța celorlalți, investigarea fraudelor sau ca răspuns la o cerere a autorităților publice
Este posibil sa utilizam datele dvs. pentru a ne respecta obligatiile legale impuse de autorități, cum ar fi de exemplu, obligații privind păstrarea înregistrărilor, a documentelor justiticative potrivit legii contabilității și altele. În această situație, temeiul prelucrării este impus de interesul public.
De asemenea, este posibil sa va utilizam datele, daca este necesar, cu scopul de a respecta ordinele instantelor de judecata.
3.5. Securitatea sediului nostru
Folosim sisteme de supraveghere, pentru a asigura securitatea website-ului nostru, dar si a sediului nostru fizic, in scopuri legate de siguranta persoanelor si securitatea datelor. Sistemul de supraveghere reprezintă și un instrument de protectie a datelor și este folosit pentru monitorizarea zonelor exterioare si interioare, acolo unde nu exista asteptari rezonabile privind viata privata.
3.6. Interese legitime
Este posibil sa va folosim informatiile pentru interesele noastre legitime, pentru a va putea oferi cel mai bun si adecvat continut al site-ul web, al email-urilor si buletinelor informative, pentru a imbunatati si promova produsele si serviciile noastre si continutul site-ului nostru web si pentru monitorizarea apelurilor, in scopuri administrative, inclusiv pentru securitatea sediului nostru si in scopuri juridice, însă doar în baza consimțământului acolo unde se impune.
In cazul in care v-ati abonat la newsletter-ul nostru, aveti optiunea de a renunta la primirea unor astfel de newsletter-uri atat in momentul achizitionarii serviciului sau facand click pe butonul ”unsubscribe”/dezabonare de la finalul fiecarui email, cat si trimitandu-ne un e-mail cu textul ”Unsubscribe” la contact@consultify.ro.
3.7. Distribuirea si divulgarea informatiilor cu caracter personal
Ca regula, societatea noastra nu va furniza (prin vanzare sau inchiriere) catre terti informatiile dvs. cu caracter personal. Cu toate acestea, societatea noastra va transmite informatiile catre terti, cand acest lucru este necesar in scopul prelucrarii datelor, cum ar fi urmatoarele cazuri:
Partenerii de afaceri
Este posibil sa lucram cu parteneri de afaceri, care ofera servicii comercializate pe siteul nostru (servicii de asigurare, brokeraj sau alte servicii legate de cele contractate). In momentul in care achizitionati un serviciu de la noi, anumite date cu caracter personal necesare pentru furnizarea unor astfel de servicii, cum ar fi numele si adresa dvs. de email, adresa de domiciliu, detaliile de plata si alte informatii relevante, pot fi transmise partenerilor nostri de afaceri. Datele transmise partenerilor nostri de afaceri sunt limitate la datele cu caracter personal necesare pentru furnizarea serviciului, conform celor stabilite de partenerii de afaceri.
Autoritatile competente
Este posibil sa divulgam date cu caracter personal institutiilor care aplica legea, in masura in care acest lucru este solicitat prin lege sau este strict necesar pentru prevenirea, depistarea sau urmarirea penala a infractiunilor si a fraudelor sau daca suntem altfel obligati, prin lege, sa facem acest lucru.
Alte situatii
In anumite situatii specifice, cand colectam datele dvs. cu caracter personal, este posibil sa va cerem consimtamantul pentru transmiterea respectivelor date catre terti. In acest caz, va vom informa cu privire la o astfel de prelucrare si nu vom efectua transmiterea datelor inainte de a obtine consimtamantul dvs.
3.8. Persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale
Pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, putem utiliza persoane imputernicite pentru prelucrarea datelor personale, precum furnizori de solutii IT necesare pentru managementul afacerii, inclusiv solutii de contabilitate, furnizori de solutii de management contractual sau organizatori de conferinte. Vom incheia acorduri pentru prelucrarea datelor cu caracter personal cu toate persoanele imputernicite cu prelucrarea datelor personale, care vor include clauze corespunzatoare, care sa ne asigure ca acestea isi asuma obligatiile de a prelucra datele cu caracter personal (inclusiv obligatia de a le sterge) in acord deplin cu legile aplicabile si ca ofera o protectie adecvata datelor dvs. cu caracter personal.
În interiorul organizației sunt luate măsuri adecvate pentru siguranța și accesul la datele personale.
4. Durata stocarii
Am implementat masuri tehnice si organizatorice, pentru a organiza procesul si criteriile prezentate pentru stergerea datelor dvs. cu caracter personal.
Datele furnizate ar trebui păstrate nu mai mult decât este necesar. Datele personale vor fi păstrate 3 ani de la ultima comandă, ulterior urmând a fi șterse. Dacă există investigații care se derulează la momentul împlinirii termenului, aceste fișiere se vor păstra atât timp cât se va considera necesar.
Cu privire la datele prelucrate în scopuri de marketing și considerând faptul că subiecții au dat un consimțământ valabil, datele pot fi prelucrate până când subiectul își va retrage consimțământul.
Facturile care conțin date personale se vor păstra 10 ani, potrivit legii, iar datele personale mentionate in comenzi/contracte sunt pastrate atat cat prevede legea contabilitatii si legislatia in materie de arhivare.
Datele dvs. cu caracter personal vor fi sterse in momentul in care nu mai sunt necesare, in mod rezonabil, scopurilor autorizate sau atunci cand va retrageti consimtamantul (acolo unde este cazul). Cu toate acestea, vom retine datele dvs. cu caracter personal, acolo unde este necesar ca noi sa sustinem sau sa va aparam pe dvs. sau alte persoane impotriva oricaror revendicari legale, pana la sfarsitul perioadei relevante de pastrare sau pana cand revendicarile in cauza au fost solutionate.
Regulamentul prevede că datele vor fi prelucrate într-un mod care asigură securitatea adecvată a datelor cu caracter personal, inclusiv protecția împotriva prelucrării neautorizate sau ilegale și împotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorării accidentale, prin luarea de măsuri tehnice sau organizatorice corespunzătoare.
5. Securitatea datelor cu caracter personal
Datele cu caracter personal sunt securizate impotriva amenintarilor si noi ne asiguram ca acestea sunt protejate de o infrastructura IT si masuri de securitate corespunzatoare. Mai mult decat atat, am implementat masuri interne, care ne permit sa descoperim, sa notificam si sa documentam incalcarile de securitate, in cel mai scurt timp posibil. 8 Daca descoperim orice incalcare a datelor cu caracter personal, care prezinta un risc pentru drepturile si libertatile dvs., vom informa Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal in termen de 72 ore. Veti fi informat cu privire la incalcarea datelor dvs.. cu caracter personal, daca acest lucru duce la un risc ridicat pentru drepturile si libertatile dvs.
6. Drepturile dvs. cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Ne puteți întreba ce informații avem despre dumneavoastră și ne puteți cere să le corectăm dacă sunt inexacte. Dacă v-am cerut consimțământul dvs. pentru a procesa datele personale, puteți retrage acest consimțământ în orice moment.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pentru a îndeplini un contract sau în temeiul consimțământului, puteți să ne cereți să vă oferim o copie a informațiilor într-un format care să poată fi citit, astfel încât să îl puteți transfera altui furnizor.
Dacă prelucrăm datele dvs. personale pe bază de consimțământ sau de interes legitim,puteți solicita ștergerea datelor dvs.
Aveți dreptul să ne cereți să nu mai folosim informațiile dvs. pentru o perioadă de timp dacă credeți că nu facem acest lucru în mod legal.
În cele din urmă, în anumite circumstanțe, puteți să ne cereți să nu luăm decizii care să vă afecteze utilizându-vă prelucrarea automatizată sau profilarea.
Toate drepturile indicate se pot concluziona astfel: dreptul de acces la datele personale, rectificarea sau ştergerea acestora, restricţionarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, precum şi dreptul la portabilitatea datelor. Portabilitatea datelor presupune posibilitatea dumneavoastră de a ne solicita să transferăm toate datele pe care le deținem unei alte persoane indicate expres de către dumneavoastră.
Pentru a trimite o solicitare privind datele dvs. personale prin e-mail, poștă sau telefon, utilizați informațiile de contact furnizate mai sus în secțiunea Cine suntem noi din această politică. Vom răspunde solicitărilor dumneavoastră în maxim 30 de zile de la data solicitării. In cazul in care vom avea nevoie de mai multe informatii de la dumneavoastra sau daca intampinam dificultati in solutionarea cererii, va vom informa fara intarziere cu privire la faptul ca avem nevoie de mai mult timp pentru a efectua o analiza corespunzatoare a cererii dvs.
7. Dreptul de a depune plângere
Dacă aveți o plângere cu privire la utilizarea de către noi a informațiilor dvs., am prefera să ne contactați prima oară pe noi, pentru a putea remedia în mod amiabil cererea. Cu toate acestea, puteți, de asemenea, să contactați Autoritatea Naţională de Supraveghere 9 a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal pentru Informații prin intermediul site-ului lor la http://www.dataprotection.ro/ sau să le scrieți la adresa:
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, Romania
8. Transferul datelor cu caracter personal către o țară terță
Țară terță înseamnă o țară situată în afara UE. Nu transferăm direct date cu caracter personal într-un astfel de stat însă partenerii noștri (Google și Facebook) informează că respectă prevederile regulamentului european și oferă astfel, un standard adecvat de protecție a datelor.
9. Securitatea procesării
Vom procesa datele în mod sigur, vom aplica și menține măsuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale împotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, în mod special atunci când procesarea presupune transmiterea datelor printr-o rețea atât cât și împotriva oricărei alte forme de procesare ilegală. Întrebări legate de securitatea datelor personale pot fi trimise către adresa de e-mail indicată mai sus.
Eventuale e-mailuri de marketing pot fi trimise doar cu consimțământul dumneavoastră expres. Această formă specifică de consimțământ trebuie dată în mod liber, informată specific și precis. Aceste cereri sunt îndeplinite atunci când ați optat să primiți e-mailuri de marketing (ați aprobat activ).
Veți avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere și fără costuri, la procesarea datelor cu caracter personal în scopuri de marketing direct fără a trebui să furnizați justificări concrete.
E-mailurile de marketing conțin informații pe care le considerăm interesante pentru dumneavoastră, atât cât și știri de ultimă oră legate de produsele și serviciile noastre.
10. Actualizări la această politică de confidențialitate
Revizuim regulat și, dacă este cazul, actualizăm periodic această politică de confidențialitate atunci când intervin modificări în urma prestării de servicii. Dacă vrem să folosim datele dvs. personale într-un mod pe care nu l-am identificat anterior, vă vom contacta pentru a vă oferi informații despre acest lucru și, dacă este necesar, pentru a vă solicita acordul.
Vom actualiza numărul versiunii și data acestui document de fiecare dată când acesta este modificat.
Politică aprobată în data de: 09/02/2024
Politica devine operațională din data de: 09/02/2024
Politica și practicile noastre de protejare a datelor se focusează pe procesarea, schimbul și stocarea corespunzătoare și legală a informațiilor cu caracter personal și totodată pe asigurarea confidențialității, integrității și disponibilității.
Website-ul nostru este în conformitate cu Regulamentul General de Protecție a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679).
Pentru orice întrebări suplimentare cu privire la modul în care datele cu caracter personal sunt prelucrate, vă rugăm să vă adresați la: Telefon 0727 153 317 sau la adresa de e-mail: contact@consultify.ro.